Постинг
26.04.2019 12:40 -
Електрическите автомобили-поредната лъжа?


Според проучването на германския физик Cristoph BUCHAL
електрическите автомобили имат емисия на СО две от 11 до 28 % повече от автомобилите с дизелови двигатели.
Докладът е представен този месец в института IFO в Мюнхен.
При получането на литий,кобалт и манганезий ,използувани за производството на акумолаторни батерии се използува много енергия(без да се държи сметка за природните ресурси....).
Така например за акумолаторите на една ТЕСЛА модел 3 емисиите на СО две са между 11 и 15 тона....При една експлоатация на автомобила 10 години и годишен километраж 15 хиляди км това представлява от 73 до 98 грама СО две на километър(според Cristoph BUCHAL,Hans Dieter KARL et Hans Werner Sinn)
Към тези цифри трябва да се добамят емисиите на СО две свързани с прозводството на електроенергия,за зареждането на акумолаторите.
В крайна сметка,според доклада на проучването една ТЕСЛА ще "замърсява" от 156 до 181 грама СО две на километър,което е много повече от един автомобил дизел например Мерцедес....
Според авторите границата от 59 грама на километър предвидена за 2030 година от Европейските "специалисти" в Брюксел е технически невъзможна.
Според авторите решението се намира при използуването на метан(природен газ).
В този случай емисиите на СО две са три пъти по малко по отношение на дизеловите двигатели.
електрическите автомобили имат емисия на СО две от 11 до 28 % повече от автомобилите с дизелови двигатели.
Докладът е представен този месец в института IFO в Мюнхен.
При получането на литий,кобалт и манганезий ,използувани за производството на акумолаторни батерии се използува много енергия(без да се държи сметка за природните ресурси....).
Така например за акумолаторите на една ТЕСЛА модел 3 емисиите на СО две са между 11 и 15 тона....При една експлоатация на автомобила 10 години и годишен километраж 15 хиляди км това представлява от 73 до 98 грама СО две на километър(според Cristoph BUCHAL,Hans Dieter KARL et Hans Werner Sinn)
Към тези цифри трябва да се добамят емисиите на СО две свързани с прозводството на електроенергия,за зареждането на акумолаторите.
В крайна сметка,според доклада на проучването една ТЕСЛА ще "замърсява" от 156 до 181 грама СО две на километър,което е много повече от един автомобил дизел например Мерцедес....
Според авторите границата от 59 грама на километър предвидена за 2030 година от Европейските "специалисти" в Брюксел е технически невъзможна.
Според авторите решението се намира при използуването на метан(природен газ).
В този случай емисиите на СО две са три пъти по малко по отношение на дизеловите двигатели.
Боян Чуков: Европейския съюз приключи. В...
Защо България последна е освободена от Р...
НЕНАКАЗАНАТА ИСТОРИЯ НА ЕДИН "ИСТОР...
Защо България последна е освободена от Р...
НЕНАКАЗАНАТА ИСТОРИЯ НА ЕДИН "ИСТОР...
Следващ постинг
Предишен постинг
:) Остава да ни информираш откъде ще да се получи този въглероден окис, след като няма никакво изгаряне. Двигателят е електромотор, а не някакъв силажокомбайн.Ти за канарчета ли ги мислиш четящите подобни изцепки?
цитирайПрочети добре текста....Тези емисии са за производсвотс на акумолаторите и впоследствие за производсвото и доставката на ел.енергия за тяхното зареждане.
Разбира се един електромотор има емисии нула....Но това е черешката върху тортата...
Авторите са оптимисти,защото не разглеждат и остойностяват природните ресурси и суровините за добиване на: литий,кобалт и манганезий....И тяхното наличие...
Накратко за електрическите автомобили става както казват шопите: "Уйде коньо у реката"...
цитирайРазбира се един електромотор има емисии нула....Но това е черешката върху тортата...
Авторите са оптимисти,защото не разглеждат и остойностяват природните ресурси и суровините за добиване на: литий,кобалт и манганезий....И тяхното наличие...
Накратко за електрическите автомобили става както казват шопите: "Уйде коньо у реката"...
А електромагнитното замърсяване?
цитирай